Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Mar 2024 12:20:45 +0200

Tere!

Tartu Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/02955 
aadressile Tartu maakond, Tartu vald, Kõrveküla alevik, 22210 
Kõrveküla-Lähte tee L3// 3 Jõhvi-Tartu-Valga tee L1// Kõrveküla-Tartu 
kergtee L1// Lombi küla, 3 Jõhvi-Tartu-Valga tee// Raadi alev, tee, Tartu 
maakond, Tartu vald, Kõrveküla alevik, 3 Jõhvi-Tartu-Valga tee L1// Kaasiku 
tänav L2// Kõrveküla-Tartu kergtee L1// Nurmevälja// Lombi küla, 3 
Jõhvi-Tartu-Valga tee// Raadi alev, tee (Jalgratta- ja jalgtee, 
Tänavavalgustus) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Teie 15.03.2024 nr 7.1-2/24/498-8

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26924396>  (menetlus nr: 
421093), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 01.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tartu Vallavalitsus) või menetleja (KADRI TATTAR) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister